Gönderim ve Maliyet Politikası

KARGOYA VERİLME SÜRESİ

Gönderilerimizi İstanbul’dan, Mng Kargo firması ile 1000 ₺ üzeri alışverişlerde ücretsiz yapmaktayız.

Siparişiniz hazırlanma süresi 1 iş günüdür.

Haftasonu ve tatil günler verilen siparişler tatil bitimindeki gün hazırlamaya başlamaktayız.

STOK BİLGİSİ

“Sepete Ekle” butonu aktif olan ürünler stoklarımızda ya da tedariğe açık demektir. Nadiren karşılaşılabilecek tedarikçi firma stok sorunlarında ise irtibat telefonlarınızdan veya e-postanızdan mutlaka size ulaşılarak haber verilecektir. Size ulaşabilmemiz için lütfen kişisel bilgilerinizi eksiksiz doldurunuz.

SİPARİŞ İPTAL SÜRECİ

Wakor’un stok tutmadığı ürünlerin temin edilememesi durumunda, satıştan vazgeçme hakkı saklı tutulur. Bu durumun, sepetteki bazı ürünler için ortaya çıkması halinde; müşteriden hesap bilgileri alınarak, bilgilerin gelmesini takip eden 7 iş günü içerisinde oluşan fark iade edilir. Ödeme kredi kartı ile yapılmışsa iade işlemi kredi kartına yapılacaktır. Banka işlemlerinden doğabilecek gecikmeden dolayı Wakor"u sorumlu tutulamaz. Genelde iadeler bankalar arası mahsuplaşma sebebiyle kredi kartlarına 72 saat içerisinde yansımaktadır.

ÜRÜN RENK VE AKSESUARLARI

Siparişini vermiş olduğunuz ürünün alt açıklamasında renk seçeneği yoksa veya sipariş not kısmına ek bilgi olarak renk konusunda tercih veya açıklama yapılmamışsa stoklarda mevcut olan ürün gönderilir. Ürün fotoğraflarına dekoratif olarak konulan aksesuarlar ürün fiyatlarına dahil değildir.

TESLİMAT ADRESİNİN DOĞRU GİRİLMESİ

Siparişinizin size en çabuk şekilde ulaşması için lütfen adres bilgilerinizi mümkün olduğu kadar açık yazınız. Güvenlik açısından kargodan ihbarlı teslimat yapılmamaktadır.

HATALI SİPARİŞLER VE HASAR GÖRMÜŞ KARGOLAR

Kargodan teslim aldığınız paketi kargo görevlisinin yanında açıp, siparişinizi kontrol ediniz. Herhangi bir yanlışlık veya eksiklik gördüğünüz takdirde derhal bizimle irtibata geçiniz. Hatalı ya da sorunlu kargo yada ürünü teslim almayınız. Kargonuzu teslim aldıktan sonra 2 saat içerisinde tarafımıza bildirmiş olduğunuz hasarlı ürünlerde tarafımızca gereken yapılacaktır.

Kargodan teslim aldığınız paketi kargo görevlisinin yanında açıp, siparişinizi kontrol ediniz. Eğer ürününüzde taşıma esnasında bir sorun oluşmuş ise, kargo yetkilisine “hasar tespit tutanağı” tutturarak, iade ediniz.

Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Yükleniyor...